Хвърлени пари на вятъра... Част 1!

December 4, 2010

Здравейте отново!

През последните седмици, в които създадох този блог се опитвах да споделя сполучливия си опит с определени продукти, но както всички знаем не всички покупки са особено успешни и всяка от нас има поне 4,5 неща, които ни е жал да изхвърлим, защото не сме дали малко пари за тях и за съжаление само събират прах.
Имам в колекцията си много такива, които по една или друга причина пазя и днес ще ви запозная с част от тях ( за да не ви отегча твърде много), а след време ще направя втора част на тази така интересна тема.
Искам да уточня, че не задължавам никого с мнението си, може при вас въпросните продукти да действат по различен начин.

Започвам с AVON. Не съм голям привърженик на марката, ползвала съм доста от техните неща и като цяло малка част от тях са оставяли положително мнение в мен. Знам, че в България продуктите им са много популярни и предполагам моите критерии явно са по-различни.



  • Avon Nailwear Pro


Лаковете им са едни от най-лошите ми инвестиции. Като най-голям недостатък отчитам бавното им съхнене. Наистина отнема цяла вечност. Пробвах да сложа ноктите си под студена вода - пак няма резултат. Другото, което отчитам за минус е бързото им сгъстяване. Съгласна съм, че тук важна роля играят различни фактори - от честа употреба, до това по-колко време стоят отворени, но имайки в предвид, че в колекцията си имам лакове от различни марки впечатленията ми са, че тези се сгъстяват най-бързо от всички. Същото важи и за издръжливостта. И тук знам, че влияние оказва омазняването на плочката и външни фактори, но пак сравнение правя с другите продукти, които ползвам.

  • Avon Precision Glimmer




Имам в цвят black - черно, очаквах да е нещо, което да ми помогне при опушения грим, но очакванията ми определено не бяха оправдани. Самият продукт е страшно пигментиран, наистина черно, но мразя, мразя опаковката! Четката  е просто ужасна. Има формата на т.нар. pencil brush, но е направена от материал, който на мен ми наподобява гъбичка и е ужасно трудно да се работи с него, от друга страна самият отвор на контейнерчето е много малък, което прави невъзможно използването на друга четка. В момента, в който се опитам да нанеса сенките върху очите си навсякъде се разпръсват малки частици, които ужасно бързо попиват в кожата и отстраняването е много трудно. Опитах да го ползвам само за очертаване на долната част на окото, но четката е твърде дебела и не се получава. Единствената друга идея, която имам е да се опитам да го изпразня и да го пресовам.
  • Rimmel - Extreme Black Lash Maxx Mascara

















Тази спирала е подарък от приятелка, заедно с фон дьо тен към нея, който изхвърлих почти веднага, но за следващата тема ще потърся снимка из нета.
Беше запечатана изцяло и когато я отворих останах изненадана колко суха изглеждаше, имам чувството, че направо беше празна. Въпросният удължаващ ефект, който се предполага, че трябва да се получи никакъв го няма. Четката е ужасна, трябва да сложа поне 3,4 слоя, за да се разбере, че изобщо имам спирала. Ужасна пигментация на цвета, трябва да е черно, но сравнявайки го с други спирали мога смело да твърдя, че няма нищо общо.

  • Essence Cover Stick коректор



















Най-много ме е яд, че цвета, който аз избрах (01 Matt Sand)  е точно моят. Перфектен, идеален! Слива се с цвета на кожата ми и имах толкова надежди за този коректор, оказаха се напразни в последствие. Първите ми впечатления бяха, че е много сух и труден за разнасяне, в момента, в който се сложи върху пъпчица например застава така и няма мърдане. Не може да се разнесе изобщо. Не съм и помисляла да го използвам за прикриване на червенини или пък сенки под очите. Реших да му дам още един шанс, защото както казах цвета е просто невероятен. Сложих го, въпреки че стоеше така все едно имам маска и след има няма 20 мин вече беше паднал.
  • Essence Smokey Eyes Set
















Този комплект от два черни цвята ме заинтригува веднага щом го видях. Сега ако кажа, че за нищо не става ще излъжа определено, дори основния цвят го използвам доста често, но основата е кошмарна.
Самата палитра се състои от две части. Първата е в много блестящо черно-сиво, за пигментацията му мога да говоря само добри неща, а втората трябва да се използва като база преди нанасянето на първата. Да обаче тази основа е толкова трудна за разнасяне по окото, че просто ме влудява. Реших да не я ползвам и вместо нея слагам Jumbo Eye Pencil - 601 Black Beam  на NYX. Не се получи зле, както споменах цвета е наистина много приятен, но за съжаление твърде бързо пада. Слагам основа отдолу и след 2,3 часа вече голяма част от него е изчезнала и изглеждам твърде странно.



Във втората част съм приготвила да ви споделя впечатленията си от няколко продукта за коса, крем за лице, спирала за мигли и 2 марки фон дьо тен.
Ако имате впечатления от тези или други продукти ще се радвам да споделите в коментарите долу.

Ако харесвате блога не забравяйте да се абонирате, а аз обещавам някой страхотни подаръци за вас през новата година.

5 comments

  1. Искам да добавя лаковете за нокти на Ревлон, чиято консистенция е невъзможна за нанасяне, или просто прекалено съм се разглезила с OPI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Според мен зависи от цвета. Аз имам един - Lilac Pastel се казва, който е просто кошмарен за нанасяне. Дори и след 3 слоя си личат следите от четката. От други цветове като тези с брокат например съм страшно доволна и нямам абсолютно никакви проблеми. Аз нямам много богат опит с ОПИ (имам 6,7 лака), но при тях много ми харесва четката и ми е много лесно да ги нанасям дори и на дясната си ръка, с която обикновено имам проблеми.

      Delete
  2. Добре, че попаднах на тази статия навреме!
    Възнамерявах скоро да си купя Essence Smokey Eyes Set, защото имах нужда от подобни черни сенки, а и принципно съм доволна от продуктите на Essence - качеството е страхотно, като се има предвид цените - добре, че не съм си дала парите напразно.
    Някъде четох също, че и единичните сенки на Bourjois не били добри, а си бях харесала един лилав блестящ нюанс и се чудех дали да си го взема.
    Исках да те помоля да ми препоръчаш някакви издръжливи и пигментирани матови сенки, защото все попадам на недобри такива. Благодаря ти предварително за отделеното внимание и се надявам да не съм те притеснила!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей.

      Аз също харесвам Essence, но сенките им са ужасни. Пробвала съм няколко вида, но никои не са ме впечатлили честно казано. Не си заслужават цената. Колкото до Bourjois.. Лошото при техните продукти е, че изсъхват по някое време и трябва да премахнеш най-горния слой, за можеш да продължиш да ги използваш. Аз имам само един цвят от техните и съм много доволна от него, но и аз съм чувала доста негативни коментари, така че със сигурност има нещо вярно. Честно казано според мен са и доста скъпи, аз не бих си дала парите при положение, че имаш достъп до Inglot.

      Не си ме притеснила в никакъв случай, благодаря за коментарите.

      Delete
  3. За жалост и на мен доста пъти ми се е случвало да си поръчвам някаква козметика или да я закупя директно от магазин където казват, е това е най доброто в този момент но като с е прибера у дома и като се лакирам например виждам, е лака си е същият и дори доста по бързо се измива от водата от колкото някой който съм го вземе аз левче.Мое би е добре да гледаме качеството, но не и цената понеже тя е объркваща.

    ReplyDelete