Revlon - Ocean Breeze

April 13, 2011

Здравейте!

Голяма изненада беше за мен да открия, че в Lilly е пристигнала нова колекция от лакове на Revlon - Scents of the Summer. Имайки в предвид, че при нас рядко могат да се намерят новите им продукти, то определено имаме повод за радост!


Колекцията съдържа 8 цвята, а всеки от тях има специфичен мирис, който обаче може да усетите само, след като изсъхне върху ноктите ви.

Цената е 7,90 лв., което признавам си по моите стандарти е твърде много за лак за нокти, но съм много впечатлена от качеството на Revlon и със сигурност ще си взема още два от новите цветове.


Цвета, който аз си взех е - Ocean Breeze и представлява различни нюанси на зелено, което се пренася към синьо, със силен метален отблясък. Необходими са ви два слоя, достатъчно плътен е, но някак си линийките от четката са твърде видими само с едно нанасяне. 
Издържливостта е както и при другите им лакове доста добра.
Учудващо за мен аромата се усеща доста, в никакъв случай не го сравнявам с океана, но придава едно усещане на чистота, което е трудно да се опише. При мен се усеща около ден след нанасянето.


Много жалко, че на снимката не може да видите как мени цвета си от зелено в синьо и обратно.

През пролетта особено повечето момичета предпочитат нежни пастелни цветове, но аз винаги предпочитам по-тъмните и ярки такива, предполагам, защото обикновено грима ми е доста семпъл и лака компенсира липсата на цвят.

Какви са отзивите ви за новата колекция? Бихте ли си купили някой от лаковете?

8 comments

  1. Аз се двоумя точно м/у този и оранжевият Mad About Mango.

    ReplyDelete
  2. Зависи какви цветове предпочиташ, много е сладък оранжевия и аз съм го загледала, за лятото ще е супер. Ако ти харесва по-добре си вземи него. По-трудно е да намериш такъв, отколкото в тюркоазено :)

    ReplyDelete
  3. Точно вчера бях до Лили и ги загледах, но ми се ще първо да ги помириша, ама като няма как... Иначе нюансите нещо не ме впечатлиха, може би само зеленото.

    ReplyDelete
  4. Very pretty ;)

    fashionista-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Eli, не очаквай много от аромата. В смисъл ако ще купуваш вземи си заради цвета, не защото ще мирише хубаво.

    ReplyDelete
  6. Ех, ами тогава май ще ги подмина... Въпреки че все нещо ще ме гложди, че не съм ги пробвала :D

    ReplyDelete
  7. Цветовете са много хубави, нанасянето е много голяма мъка за мен, дори подарих лак в любимия си ментов цвят на една приятелка, само защото не можах да се оправя с нанасянето :(

    ReplyDelete